Fler filmer

2007-08-20 @ 08:35:32
Kom på att vi sett fler filmer, missade några...

*Raise your vocie= Riktigt bra film, tårar i ögonen
*Mr Brooks= Näe...inte alls bra
*Blades of glory= Va rolig
*Se upp för dårarna= Haha riktigt rolig film

nehe om man ska äta frukost nu och
sen bege sig till jobbet....skapligt osugen på det :(
Både Stina och Sarah är lediga i 5 dagar...gaah skittråkigt utan dem där :(
Men men...trodde jag äntligen skulle få 3 dagars ledig men det sista
Fredrik sa till mig igår va ...Kan du jobba på lördag? Gaah, jag vill också va
ledig mer än en dag på raken nångång....Men bara o le o se glad ut...
Vi drar ju snart till Grekland :D *sweet*
Vart duktig och gått ut varje dag innan/efter jobbet =) *duktig*
Men har dock ej gått ut denna morgon, har attans ont i halsen men får se
hur jag känner mig när jag kommer hem från jobbet, tar nog en sväng då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback