Forex

2007-08-29 @ 14:54:31
Sitter o väntar på att mitt hjärta ska komma hem ifrån jobbet, så
ska vi gå ner till Forex och växla pengar....ska möta syrran och Linus där..
de drar ju till Grekland nu på söndagnatt....

Va uppe med tuppe imorse....gick upp när Markus åkte till jobbet...
vilket idag va 07:20 (försov sig) ...så myste in mig i soffan och läste klart
min bok....håller på o läser serien av Anna Jansson....
Har läst
*stum sitter guden
*alla de stillsamma döda
*må döden sova


Har 4 titlar kvar i serien.... tänkte ta med mig dem till Grekland o bara lägga mig i en solstol o mysa...*Mmmm*

Vart duktig o vart på gymet idag också, men har dock lite träningsvärk sen igår
men allt går om man bara vill....sprang 3km på löpbandet...körde mage, biceps och axlar...

Näe...ska slå in lite paket nu...det är ju någon som fyller år på fre <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback