Grattis älskling

2007-08-31 @ 07:40:24
Idag är ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag ...hurra hurra hurra hurra!!!
Klockan ringde tidigt imorse....05:50 gick f´jag upp för o göra frukost...
yes, baby fick frukost på sängen med tänt ljus o tre stora rosor...
Ska fira mer ikväll när båda kommit hem ifrån jobbet.....
Så jag har vart vaken sen 05:50...börjar bli aningen rastlös... :P haha
2h tills jag ska åka till jobbet :D O sarah jobbar idag...så förhoppningsvis kanske vi kan få
luncha ihop :D
Va o träna igår också *duktigt* körde powerwalk på löpbandet i 30 min....o sen lite gym...

nehe om man ska hitta på nåt vettigt nu när man ändå gått upp såhär tidigt...


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback