Seg som en påse segaråttor

2007-08-25 @ 11:14:34
just så känner jag mig NU!
Usch...inte alls på G känner jag...
skyller på att jag är snorig... :P
Men gick o la mig sent igår o gick upp ganska tidigt imorse...
så är nog mest trött....
Vi kolla på Gladitator igår...inte riktigt min typ av film...
alldeles för mkt krig o blod *känslig...haha*
Så somna sista 30 min kanske....*ZZzzzz*

Ska ta tag i dagen nu tänkte jag...
kom ju aldrig så långt igår att jag dammsög så det får väl bli idag :P
Men första ska jag ner o möta Emma på stan...sitter o väntar på
att hon ska sluta jobba....

Min snutt är iväg på fotbollsmatch....hoppas han kommer hem oskadd denna gång.
Förrförra gången "krocka han ihop med en lagkamrat" o fick en bula på kinden o va lite groggy...
o förra gången fick han en motståndares armbåge i magen så han tappa luften...
säger då det...

City here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback