Vart riktigt duktig.....

2007-08-24 @ 14:31:36
Yes, idag har jag faen i mig vart duktig :)
Haha klapp på axeln o diplom till mig ;) haha
Vakna till när Markus pussa mig hejdå imorse...
sen kunde jag inte somna om så jag låg o läste lite...Ska tilläggas att kl va strax efter 07:00 :P
Sen tänkte jag...va faen är ju hyffsat pigg så...upp äter frukost,
drar på mig träningskläderna och hojjar ner till Feelgood...
förlänger mitt träningskort med en månad o sen va det bara o köra...!! :D
Yes, äntligen kommit igång igen efter 2 veckors uppehåll...va lite tugnt men asgött o va tillbaka!
Blev lite mage, biceps o löpband =)
Sen hem o duscha o sen hojja ner till stan ....shoppat lite o fixat våra biljetter till resan också!
Fixa ett nytt bankomatkort också...haha jag vill ha ett swedbank kort....de är mycket snyggare :P
så kommer ett i brevlådan nästa vecka....köpt en födelsedagspresent till mitt hjärta...
va nere o hälsa på på jobbet (bokmedia)...sen gick jag hem...o nu sitter jag här o häckar...
haha men tänkte jag skulle fortsätta o vara duktig så tänkte städa lite o sen stryka...
ska pallra mig till ikano sen också....
Lotta fråga mig igår....vad ska du göra i helgen...
Shit tänkte jag orkar inte jobba...
men sa som det va att  lör inget spec men söndag ska vi upp till syrran och fika..
men nej nej sa hon du ska inte jobba alltså men det finns en överraskning åt dig här imorgon men den står
i kylskåpet...haha snacka om nyfiken...så ska dit efter att jag handlat på maxi..
fattar dock ej varför vi ska få nåt på jobbet men men vi får väl se vad det är....
dags o ta fram snabeldraken (alias dammsugaren)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina!

Hejsan tjejen!
Har ju hört att du har blogg så då sökte jag o hittade den på direkten nästan! hihi! Trevlig läsning!!
Du förtjänar ledig helg nu när du jobbat, va var det? sju dar i rad? hoppas du får det soligt o skönt!!
Kolla gärna in min blogg!
vi ses nån dag!!
pöss o kram!

2007-08-24 @ 20:06:06
URL: http://dinara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback