blir inget bra

2007-12-30 @ 22:26:24
Jag kan la inte dirket kalla mig själv datanörd
haha, det blir aldrig som jag vill när jag lägger in bilder...så nu
har jag slutat o bry mig om hur det ser ut :P Ni får la sitta o muttra när ni
läser men jag vet ej hur man gör för att det ska bli snyggt.
En liten stjärna till Lovisa som har en sån fin sida :) (Näee...inte ett dugg
avundssjuk ;)  Hur gör man? O jag har redan glömt bort hur man gör när man lägger in
en video...haha fast att du gav mig en sån bra och lätt förklaring men minnet är bra men kort.

Aja, igår va jag iaf på stan med syster och shoppade loss.
Vi började inne på makeupstore. Sen va det tomt på kontot..haha
köpte mig nästintill en helt ny "sminkuppsättning" Sweet!! :)
Det va inte billigt kan jag säga...*host*
Sen gick vi en runda på stan...folk är ju som tokiga när det är rea...
haha men vi shoppa ordinariepris :D
Gick förbi systemet (som tur va så skulle ingen av oss in där) jisses va folk.
Det va en lååång kö utanför butiken o så stod det en stackares väktare vid dörren och slussa in folk. Hahah....
va inte ett dugg avundssjuk på dem som stod i kön.

1.Min ögonskugga (den ser finare ut i verkligheten)
2.Cover All mix....superduper bra!

Hitta bara de två på deras hemsida.


CARAT

COVER ALL MIX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback