God Jul

2007-12-24 @ 12:30:48

Hur många har inte den rubriken på sin blogg idag :P
Men hej jag tyckte den passa ;) Kan ni tänka er...
Har ingen julkänsla för fem öre....det är ytterst lite...
Ska försöka hålla mig inomhus iaf..för den lilla julkänslan jag har
lär ju försvinna när jag går ut med tanke på att det inte finns nån snö ute..
inte en enda snöflinga :( Dålig stil...
Men lite julmys är det här hemma, med gran, mistel,tända ljus och julmusik..
Vi har öppnat våra julklappar som låg under granen :) Iiiihh....
Fick en jättefin tröja av Markus....provade den på MQ och blev helt kär i den!!
Fick *host* sexiga underkläder...MOBIL....aaah, ni läste rätt! Fick den mobiltelefonen som jag
gått o sucktat efter (stavar man sucktat så??)...yepp. överlycklig. Och min pojkvän är helt crazy som köper såna julklappar....Hihi, är som ett litet barn som sitter och pillar på alla knappar.
Fick en första hjälpen kudde av mamma och pappa i julstrumpan. Mkt bra o ha!!
Och vet ni va...haha min Sarah är helt underbar. Hahah fick ett twister av henne....twister moves. Sjuuukt kul!
Hahah....jag är ju sämst på höger o vänster och fort gick det..haha Markus garva så han tjöt när han såg mig ;)
Kul att man kan roa någon ;) Fick ett par fina bling bling som sitter i mina öron! Tack vännen!! <3
Nehe nu ska jag fixa det sista och sen ska vi bege oss till syster och Linus där julfirandet fortsätter.
God jul på er mina sötisar!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback