kort

2007-12-28 @ 11:41:33
Det får bli ett kort blogginlägg nu...har tänkt flera dar nu att jag ska sätta mig
ner o skriva men jag hinner inte...shiit..skulle verkligen behöva flera timmar på mitt dygn.
Aja, julafton va iaf hur mysig som helst. Spenderade hela kvällen hos min syster och Linus.
Spelade julklappsspel och drack glögg och bara hade det mysigt! :) Tack för alla superfina julklappar!!
Kan skriva upp va jag fick en annan dag...
Sov några timmar och sen på juldagen bar det av till Örebro för att fira jul med Markus familj. Jag "slapp" julmaten...haha jag är inte direkt förtjust i julmat så jag fasa lite inför det att vi skulle få det o äta men nepp....
Så vi va där hela dagen...kom hem ganska sent så det va inte tal om o gå ut o trängas bland allt folk men tackar för alla inbjudningar till fester och middagar som trilla in :)
Sen va det slut på det roliga....på annandagen satte jobbet igång igen....jobbade igår och ska jobba idag också.
Men sen har jag 5 dagars ledigt!! :D Gött mos....
Nehe nu måste jag pysa ska hinna till systemet innan jobbet också och jag lär ju inte va själv..
Bilder ifrån julen finns på facebook....
Så vad ska ni göra på nyårsafton?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback