Näsdukar och räddande ängel

2007-12-20 @ 21:27:29
Dagens ängel va Stina :) Tack tjejen!!!
Shit pommes va jag har snorat idag :( Precis hela dagen har jag snorat...
lagom skoj o stå i kassan o snörvla...
kul o slå in paket när snoret bara rinner men hej va göra man inte :p
Men Stina "lånade" ut två paket näsdukar till mig då jag inte hade några och kände att
toapappret började svida någon under näsan....
jag är skyldig dig två paket ;)
Näe, nu ska jag gå o lägga mig...vet kl är bara 21:15 typ men jag är så seg i huvudet så
det är kudden som gäller. Hoppas att jag känner mig bättre imorgon.
Då är det tomteluvor som gäller på jobbet :)
Vi kommer va så söta, Sarah, Stina och jag...Bokhandelns egna små tomtenissar :)
Förresten, prata en snabbis med Emma på msn imorse....Hon och Anni verkar ha det toppen...
de glider mest runt och njuter. Låter faktiskt hur skönt som helst!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback