snor

2007-12-20 @ 10:19:46
Tjoooho...gått o blivit snorig....det sista jag känner för just nu :(
nös ett par ggr på jobbet igår men inte mer med det...men när jag
kom hem igår kväll satt det igång....haha vakna inatt av att jag nös så har la inte sovit sååådär jättebra...
det skummaste är att jag nyser ju inte bara 1 gång utan det är ju 4-5 ggr på raken...aja....
ska la va glad för att jag ej har feber eller ont i huvudet eller halsen...lite snor har la ingen dött av :P
Blev ändring på schemat igår, körde 9-19 istället för 10-19..den där timmen känns kan jag säga..
Idag är det 11-20 som gäller....woho..snart jul...dock ingen julkänsla :(
Markus hade uppkörning imorse...han klarade det!!! Grattis älskling!! :)
näee...ska borsta tänderna o åka till jobbet nu....
Förresten shrek va på Ikano igår....såg honom som hastigast, han va stoooor :D

Kommentarer

Postat av: Lovisa

vad hade han uppkörning på??

å wow va riktiga shrek på ikano fan så coolt;D

2007-12-20 @ 17:15:36
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback