Hektisk vecka

2007-06-21 @ 08:42:57
Ja jisses....kalendern har vart fullbokad denna vecka.
Måndagen bestod av jobb 10-18 och sen hojja hem o snabbt in i duschen
sen kom Tobbe och Åsa strax innan 19....Kvällen spenderade vi i soffan med glass
och filmen bortspolad....haha den va helt ok, sötast va de slemmiga sniglarna :P
Tisdagen bestod även den av jobb 13-20...Men va uppe o hoppa vid 8-tiden. Lina och jag
hade planerat in en promenad innan våra arbeten...va skönt, dock varmt men ska inte klaga.
Är alltid lika skoj o träffa dig! =)
Jobbade första inne på bokmedia i gyllen...haha alltid lika skoj...gillar killarna där, man har inte tråkigt iaf :P
Sen jobba kvällen ute på ikano.....
Igår va jag ledig men ändå gick jag upp strax efter markus åkt till jobbet...tvättstugan stod på schemat...
sen 10:00 va det shoppingtur med Annelie ...skoj att se dig igen bruden. Hoppas vi hinner ses mer innan du åker :P Bör vi ju hinna :D haha... Sen skulle jag och Caroline fika men det blev ändring i planeringen...men då hann jag med o fixa mat innan det va dags för body pump 17:30 och Markus hade fotbollsmatch vid 19:00...så efter passet så drog jag ut till Örtomta vallen för o heja på min snutt!
Idag är en 10-20 dag...*usch*....Men har kvällen med Sarah iaf :D Ser om hon klarar av sin dag nere på bokmedia, första gången som hon jobbar där nere.... ;)
Sen efter jobbet så rullar bilen mot Maxi för o handla lite inför födelsedagsfikat på söndag...
Sen när jag kommer hem så blir det o käka nåt o sen packa inför helgen...
på fredag morgon drar vi till Markus brors land....någonstans i västervikstrakten...Lilla Rätö...
Hem under lördagen någon gång.....sen upp tidigt på söndag för o baka tårta o städa lite innan gästerna kommer..
Den här veckan har gått i ett!!! (Men ska hinna med och fylla år på lördag!! )

Dags för frukost nu....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback