Kvinnligt/manligt

2007-06-13 @ 12:56:58
MIN KVINNLIGA SIDA
[x] Köpt en hårfön
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] Pratat känslor
[x] Tänkt på att matcha mina kläder
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte
[x] Funderat på namn åt mina barn
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand
[x] Druckit Cosmopolitan
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"
[x] Känt mig sugen på en kopp te
[x] Känt glädje över att få blommor i present
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] Blivit arg utan anledning
[x] Gråtit efter 9 fyllda år
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell
[x] Pratat skvaller
[x] Varit arg/sur utan att tala om det
[x] Kramat en kille
[x] Dansat

MIN MANLIGA SIDA
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit
[ ] Ätit en blodig stek
[ ] Läst en biltidning
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[] Skött grillen under en grillfest
[ ] Läst en bok av Jan Guillou
[x] Läst ett nummer av Slitz
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna
[x] Diskuterat bröst
[ ] Gjort lumpen
[ ] Läst Nick Hornby
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] Lagat någonting på egen hand
[] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan
[] Tävlat i att dricka öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback