11 grader men ingen sol

2007-03-15 @ 11:05:57
image4


Vart är solen nu då....jag ska ju gå till jobbet om en timme. Visst är det skönt det är ju 11 grader ute men så mycket härligare om solen kommer fram. Då åker solglasögonen på :P Det va så härligt o se alla människor på stan i måndags, jag och annelie hade vart o fikat o jag följde henne till bussen...man såg den ena efter den andra med solglasögon på¨...folk hade börjat ta av sig jackan...(hallå det är fortfarande kallt i luften, haha låter som min mamma)
Va ledig igår som sagt, läste ut min bok (äntligen!) "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"...
Men nu vet jag inte vilken bok jag ska läsa nu....men jag tror jag ska börja på Stieg Larssons män som hatar kvinnor.....typ alla har ju läst den så jag känner att jag också borde göra det....del tre kommer ju i vår/sommar så....jag hinner kanske läsa ut del ett innan sommaren...haha, boken är ju på 560 sidor...o jag tar mig ju aldrig tid o sätta mig o läsa men ska försöka ändra på det...men så fort jag är ledig så blir det träning eller massa mys med markus i soffan med en film....Vi så på Beck-Advokaten igår...den va bra. Mikael Persbrant är ju så klockren, ingen skulle någonsin kunna spela Gunvald som han. Hahah, han är för skön.
Vi såg på Happy Feet i söndags...se den! Den va så söt...hihi...
Just jägarns både lovisa o milla har utmanat mig...men just nu har jag nog inte tid (försöker smita undan) :P haha, men jag ska försöka skriva ner nån dag framöver men jag tror det blir svårt o komma på...svårt o skriva om sig själv på det sättet...aja ett försök ska jag allt göra....håll ut lovisa det kommer.
Dags för frukost nu. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback