Body pump

2007-03-23 @ 10:35:21
Jajjemensan jag pallra mig allt upp imorse...Markus kl ringde strax efter 6. Men vi gick nog inte upp förns vid 06:30..
gjorde mig iordning lite...markus åkte till jobbet....sen käka jag lite frukost o tog sedan
röda faran till feelgood :P O vet ni vad, jag lyckades få med Sarah på passet! Thanks. Alltid lika trevligt med sällskap.
förvånansvärt många ute sådär dags på dygnet...vilket gjorde att jag kände mig piggare. Det va riktigt skönt o köra ett body pump pass..visst känner jag av träningen lite från igår...men kände mig så mkt piggare efter passet. Tipp topp!
Så det bidde hem och in i duschen....ska vara på jobbet kl 13.
Känns som om alla i hela Linköping ska på partyvågen i helgen....men inte riktigt alla...för lilla jag
jobbar så jag ska inte med. Men jag hoppas att ni som ska dit för riktigt skoj.....det blir nog en lugn
helg här hemma...myspys i soffan med en film...
Vi börja titta på the o.c igår...jag är redan fast....har ett par avsnitt att se framöver...Wiee..
Med tanke på att vi bara har 1:an 2:an och 4:an här hemma så finns det inga serier o följa, lagom skoj...
oki, Lost och 24...men varken jag eller Markus har sett ett enda avsnitt av det så känns sådär lagom skoj o hoppa in mitt i en säsong...näe då får det va...Såg ett nytt avsnitt av Prison Break igår också..ruskigt bra.

Idag är ingen vanlig dag för det är Linas födelsedag!! Hipp Hippa Hurra Hurra Hurra!
Grattis på födelsedagen vännen.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback