Bosse´s glassbar och en liten munk

2007-03-29 @ 22:23:38
Jag överlevde 20-kvällen med Lotta i tisdags....jag spara lite varor
så jag hade lite o göra på kvällen. Så det gick hyffsat fort :)
Va på stan med syrran i onsdags...möttes vid 12-tiden....
gick förbi blomsteraffären påvägen till henne och beställde ett
blomsterbud till min älskade mamma som fyller på söndag men hon får
blommorna imorgon eftermiddag...
Syrran och jag hade som uppgift att köpa presenter till mamma o pappa. Det gick oväntat snabbt och lätt,
brukar va så svårt att köpa till dem annars men nu gick det jättebra o kalasfina presenter blev det.
Syrran bjussa på en mjölkchokladmunk *mums* Det va gottgottigottgott. Har aldrig ätit munk förut, kan säga som så att det va inte sista gången. :P
Sen så va det raska steg hemåt för att hämta bilen och åka till frisören...satt nog hos frisören i lite mer än 2
timmar....så nu är jag nyklippt och nyfärgad...blev riktigt bra om jag får säga det själv. Jag är nöjd....
får se om de ser nåt på jobbet imorgon :)
Efter det bidde det en snabbis till systemet och sen hem o laga mat. För att sedan köra ett core-pass på feelgood.
Emma och jag släpa oss dit....haha, men vi gick till fel sal...men tänkte på det förns jag såg de tända ljusen och folk börja ta av sig skorna och så säger instruktören att välkomna till poweryoga :P hahah liiiite fel....
rusa ut och in i nästa sal... :P
Sen så bidde det lite O.C på kvällen :) Idag har det gått i ett också...upp vid 08:30 för att ha tvättstugan....for iväg till maxi för att handla lite och visa upp frisyren för syrran....sen hem o hänga upp kläderna på torkställningen o sätta ut den på balkongen för att kunna gå ner till stan och möta Emma.
Tog en sväng till Bosse´s glassbar....mums...Första glassen iår...om man bortser ifrån byttglasserna som finns hemma. Sen gick vi till gymmet och körde lite...tog tyngre vikter idag så det lär la kännas imorgon :P
Sen hem o fixa pannkakor och göra iordning sig för att gå ner till stan och ta en fika med Carro....
Nyss hemkommen men hunnit med att stryka, dammsuga och diska....
nu sitter jag och väntar på att Markus ska komma hem ifrån nkpg....vart och bowlat och ätit med jobbet ikväll.
Och imorgon åker han till Ljungby .....
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback