Klart att man måste göra som alla andra

2007-03-14 @ 10:54:11



Haha, klart att man måste göra som alla andra.
Man går in på folks lunarsidor...läs min blogg...jag har börjat blogga...
daah :P klart att jag måste haka på trenden...men jag kan sätta 5 spänn på
att det lär nog inte bli något flitigt skrivande här....hinner ju knappt skriva
i bloggen på lunar så när ska jag hinna skriva här...jag menar jag har ju ett liv
så sitter ju inte vid datorn...muhaha
Idag är jag ledig så sitter här vid datorn o efter 10 står på på tv:n...
men shit vad jag har långtråkigt...kände att jag va tvungen o hitta på nåt så
varför inte skapa en blogg....en majjabajja blogg.
näe ska ut o sätta mig på balkongen nu.
Tjing Tjing

Kommentarer

Postat av: Lovisa

haha då kan jag skriva här med då. DU ÄR UTMANAD FFS;P

2007-03-14 @ 12:59:29
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback