tårar

2007-09-28 @ 20:31:30
Jag vet att jag tillängna ett blogginlägg till Sarah för inte så många
veckor sen men du tjejen du är f*n i mig värd ett idag (Hoppas att du inte tänkte
på att jag svor...haha men dum är du ju inte så det tänker du ju på nu när jag skriver det)
Tack för en härlig dag på jobbet...oki tänker mest på lunchen...resten av dagen
va la som vanligt men det är alltid skönt att ha det dig...en värmande kram...ett leende...ett
skratt heeej...du gör mig glad tjejen...du gör att jag orkar med timmarna på jobbet.
Haha men jag måste fasen sluta garva så jag tjuter :P haha
tårarna bara rinner när du/vi börjar....
undrar hur våran bilresa kommer gå....haha två trötta /övertrötta människor som ska läsa
en kartbok rätt...en som ska svänga vänster när kartläsaren säger vänster...o inte svänga höger...
haha kan vi köpa en röd o en grön vante till mig...så kan du bara säga röd---grön :P haha
ser fram emot det! :)
TACK SARAH!

En lugn fredagkväll här hemma.....nyss ätit pizza *gött* Men man blir ju så äckligt mätt sen...
ska se the perfect man snart....
Imorgon blir det jobba..skulle jobbat 12-17 men nu blev det 10-17...men fick ledigt söndag....
Fredrik undra om jag kunde jobba nästa söndag istället men det går inte för då
ska jag till mormor o fira henne :)
filmtime nu!
Pusshej

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ha, ha, tack själv! Tack vare dig (och Burde) så gick min dag väldigt fort! ;o)
Du, den bilfärden kommer bli kanon. Vi får gardera oss med både vantar och pilar (och näsdukar)!! Men jag är en urskicklig kartläsare, so don't worry! Jag PEKAR dig i rätt riktning!
PS: Fick du en kram idag? Tror nog jag missade det. Aja, du kan få en extra en annan gång!
PUSS BABE!

2007-09-28 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback