Förra rubriken på detta inlägg

2008-04-05 @ 18:02:09

För 2 timmar sedan åkte Markus iväg. Den här helgen är det
fotbollsläger på schemat, yes jag vet det är jättebra "timeat" (stavas verkligen inte så....)
när jag har min lediga helg. Men jag har slutat o sura över det där nu :P Iaf den här gången haha
Så nu sitter jag här, har i stort sätt suttit här sen han åkte...haha nope har inget liv :P
Jag har faktiskt diskat och pratat med Lina i fonen =) Strax ska jag bege mig till mamma och
pappa för o få lite föda ...haha kocken min har ju lämnat huset för helgen =)
Sen blir det nog o åka till Lina och Stoffe ikväll =) Vi får se vad som händer...
dags o kila...Byebye


Kommentarer

Postat av: Sarah

Du, ingen fara. Förstod att du var lika måttligt road av att göra andras arbete som jag var. Det var f.ö Lo jag svor på redan när Britt fick stå och stryka följesedeln när en tredjedel av böckerna redan var uppe i hyllan. Fattar heller inte hur hon bara kunda låta praon köra på. Nog för att tjejen är ny och så, men man måste väl för sjutton kunna säga att "Gör så här så blir det lättare och inga missförstånd". Hon är ju som sagt där för att lära....
Nja, jag vet inte om alla får nya tider. Det är ju en liten mellanperiod eftersom dom inte riktigt vet hur det nya schemat funkar. Så dom testar väl lite nya möjligheter. Du kör väldigt mycket 6-dagar på raken, vilket gör att jag funderar på om dom lassat på "för många" timmar på dig nu. Jag vet inte, jag har bara ögnat igenom det lite snabbt innan jobbet började...
Men ja, det var kul att få "beröm". Bara vi inte gör om för mycket, för då blir det nog ett annat ljud i skällan. o_O
Men... på tal om lång kommentar... Hehe, varsågod, här får du en tillbaka! =oD
PUSS!!

2008-04-06 @ 00:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback