Ont lite överallt

2008-04-10 @ 13:04:28
Idag är det mycket tycka synd om...haha det värker i nästintill varenda kroppsdel :P
Näevars riktigt så illa är det inte.... ;)
I tisdags jobbade jag 13-20....innan jobbet så va jag på gymet, asgött o va tillbaka!!
Dock tog jag det lugnt =) Jobbdagen gick fort (känns som om jag skrivit detta förut)
Vi går till onsdagen.....På schemat stod squash med Limpan kl 12:30. Jag har spelat squash en gång förut
i mitt liv och det va med Annelie, men varken hon eller jag kunde reglerna så vi lattja mest omkring.
Men igår va det blodigt allvar :P Jag hade inställningen att jag skulle vinna över Limpan...kanske va o ta i :P 
Men damn va kul det va, asroligt!!! Dock ett tag innan jag kom in i det, Limpan förklara regler osv...så det blev inte sådär jättemycket seriöst spel....och vi hade bokat 30 min....Men det va svinkul även om jag nu inte vann....
Men nästa gång (hoppas att det blir nån mer gång) då jäklar ;)
Så idag har jag en skön träningsvärk i rumpan! Yepp, det är ingen tvekan om vart rumpan sitter *asg*
O så va jag hos Peter (massören) imorse 08:30 och givetvis så klämde han lite extra vid ryggslutet bara för att jag sagt att jag hade träningsvärk i rumpan. Men för övrigt va det jätteskönt, han hitta ett par knutar i nacken så jag ska gå ett par ggr till =)  Så nu är jag lite sådär småöm i ryggen.....
Och två mornar i rad har jag vaknat med smärta i vänster hälsena...yes, det gör ont. Så har haltat upp ur sängen...
*bajs* Men det går över sen när man kommit igång....Så syster yster du behöver inte va orolig, jag hade inte ont när jag spela squash igår och det har inte blivit värre.....Men det är skumt...(så det av ytterligare en smärta)
Sen igår när Markus och jag va o handla på Maxi så skulle vi gå ut ur de där snurrdörrarna, ni vet de där som går runt runt...O jag skulle precis gå ut (mot parkeringen) så smiter det in en ursäkta mitt uttryck kärring så helt den där snurrgrejen stanna tvärt och jag slog i min vänstra hand i den....långfingret tog mest stryk så nu är det svullet och ömt, igår kväll va det tillochmed lite blålila.....*kärringj*vel*
Så, nu tror jag att jag fått med alla skador som jag har för dagen :P haha
Men ändå så va jag o träna i förmiddags, körde lite skidåkarmakapär, biceps och situps och avsluta även denna gången med o sola :)
Näe om man ska ta och ta tag i den här dagen kanske....
Fixa iordning mig, fixa mat, fortsätta städningen som jag påbörjade igår, stryka m.m. Sen mot jobbet lite innan 16:00. Jag har en såndär glidartid idag 16-20. Gör iiiiingenting :)
Ps:Tack för hjälpen med korsordet, nu är det inskickat Ds:
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback