Paff

2008-04-06 @ 01:49:52
Min lördagkväll har varit lugn och skön. God mat hemma hos mamma och pappa, suttit och pratat en himla
massa om allt o inget =) Spelade några parti yatzy och för rättvisans skull
så vann vi varsinn gång =) Åkte hem vid 23:15 tiden....Visste inte riktigt vad jag skulle hittta på, hade fått förfrågningar till olika håll men besluta mig för o spara in ev krogenpengar och åka hem....
Lite läskigt, helt mörkt och tomt hemma, inte van vid det...får se om jag kan somna sen....
Är som sagt andra natten jag sover själv i lägenheten, hej jag vet att det inte är en stor grej o att många
av er läsare sover själva ofta men jag är van vid att alltid ha min snutt bredvid mig om nätterna...
Men jag ska la kunna somna nån gång...det är nån stor countrygala på kanal 2 som kan få stå på
i bakgrunden =) *yepp, är en liten vekling* :P haha
Tanken va att jag skulle lägga mig i soffan och titta på film men fastnade vid msn...
Har haft ett långt samtal med en vän, en vän som alltid kommer finnas i mitt hjärta...Men vad saker och ting kan förändra sig, jag är paff, jag är mållös....jag vet inte vad jag ska säga...
inatt kommer jag somna med mycket tankar/funderingar och känslor ....Snälla ge inte upp!!
Sänder mina tankar och hoppas att du vet att jag finns här för dig!

Nu är det snart dags för sängen. Filmen får vänta tills imorgon =)
NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback