Så fick man sova ensam....

2008-04-05 @ 17:58:05
Inte sådär supermycket har la hänt sen mitt förra blogginlägg....
Jag överlevde min torsdag på Bokmedia...även om första
2 timmarna va tuffa...shit fortfarande inte helt fräsch efter förkylningen och
så skapligt bedövad på det :( Shit ....
Men men....lite stake har man la så man klarar av det ;)
Dagen gick fort, mycket varor och en hel del kunder för den delen också, som gärna kom o störde
när jag och Edvard stod och skapade varsin produkt på varsin dator så det va bara o börja om o ja.
det va alltid jag som fick skapa om min produkt hundra ggr :P
Va hemma 30-45 minuter sen hojja ner till stan för o möta Carro. Blev en lång promenad runt stångån
och när jag skriver lång så menar jag lång och när jag skriver stångån så menar jag HELA stångån :)
Men det va mkt trevligt men va länge sen jag va ute och fick så mkt luft sen min förkylning så den natten sov jag gott ;)
Sen kom den efterlängtade fredagen, partyfredagen, fredagen då jag skulle få träffa min Sarah igen efter ca 2 veckor. Wieee, vi hade nog en hel del o babbla om för jag tyckte vi sa nåt mest hela tiden....  =) Ett härligt återseende va det iaf....iaf från min sida :) *haha*
Jag hade städuppdrag och dagen gick sjukt fort......Vilket inte gjorde ett dugg.
Fredag betydde taco-kväll och en massa mys (haha skrev lite fel och skrev mus) *fniss*
Jag blev sugen på och spela lite sällskapsspel men suget försvann ganska fort när Markus spöa mig
3 ggr på Den försvunna diamanten, 11 ggr på 4 i rad....men där emot avsluta jag det hela med o vinna 1 gång på Sänka skepp!! :)
Den försvunna diamantenSÄLLSKAPSSPEL* SPEL * 4 i rad * Fyra i rad * 4 in a row * Sänka skepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback