Shopping med syster

2008-04-03 @ 10:52:04
Igår spenderades nästintill hela dagen på stan med syster yster.
Målet va att hitta födelsedagspresenter till mamma och pappa =)
Dock blev det lite shopping till oss själva =)  Köpte svettband (såna man har runt handlederna)
 till min karl, han kan ju aldrig
få tummen ur .......och köpa ett par själv även fast han går o säger att han skulle vilja ha ett par.
Så vad gör inte Maria, jo hon är snäll och köper ett par åt honom.
Snäll som hon är min syster så bjöd hon på lunch/fika på Wayne´s Coffee.
Åt godaste scones, men man blev mätt fort men gott va det =)

Älskar den blåa färgen! Dock va linnet ganska långt men det hindrade mig inte... =)
Vi tittade på film här igår kväll, Mackan hade bjudit hit Tobbe för o titta på Sanningen om Rödluvan..
för jag jag har nämligen "vägrat" o titta på den då jag tyckte att den verka riktigt dålig....
Men för o va social så satt jag med dem i soffan och titta på dem...*asg*
Damn vilken rolig film...haha jag tar tillbaka allt som jag sagt :) Sjukt rolig film!!
Nehe bedövningen har inte släppt nånting...haha Edvard kommer få roligt åt mig :P
Snäll som jag är så bjuder jag på det! :D
Dags för klädbyte....sen är det jobbet som gäller.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: MIlla

jag har ett lika daaaaaant..Gina va...
Händer i helgen då?
Kram

2008-04-03 @ 23:28:57
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback