Sjuk

2008-04-01 @ 11:38:13
Sist jag va sjuk va för 1 år och 1 månad sen ungefär..haha vilken koll jag har.
Men det va för att jag va sjuk under förra bokrean, därför jag minns.
Aja, jag överlevde lördagen inne i stan iaf, dock lite snorig och sjukt varm....
Sen hade det ju bestämts att det skulle va spelkväll här hemma...bra maria :P
haha men "gänget" lyckas ju aldrig träffas så ofta och nu va Cissi hemma också...
så jag kände inte riktigt att jag kunde dra mig ur nu när vi äntligen hade hittat en kväll som alla kunde...
Men det gick faktiskt bra, blev dock lite hes emot slutet av kvällen/natten....
Cissi, Maria. Lina, Emma, Åsa, Markus, Tobbe & Stoffe o så jag tillbringade lördagskvällen tillsammans :)
Spelade rappakalja, taboo =) Dock va vi lite för många för o spela rappakalja men det gick men det tog sån tid.
När Cissi, Emma och Maria hade gått så spela Tobbe & Åsa, Lina & Stoffe och Markus & jag lika par leka bäst....vi körde igenom alla kärlek och erotik frågorna så nu är det spelet inget roligt längre :P haha
Undrar om det finns fler frågor och köpa till?!
Vi passade på o ge Lina sina födelsedagspresenter innan det övriga folket anlände :)
 En mycket trevlig lördagkväll/natt :)
Värre va det när jag vaknade i söndags, shit vad hes jag va då, men ändå pallra jag mig till jobbet...
det va faktiskt lite läskigt....glömde ju bort hur jag engentligen ska låta :P o så blev jag så trött på kunderna som sa VA? haha så jag va tvungen o säga om allt igen...daah, fatta de inte att jag inte kunde kraxa fram nåt bättre....o så hade jag ju lovat Britt o jobba till 18 åt henne så när klockan va 17 hade jag en timma kvar också...kanske in´te riktigt va läge för det men men så kan det va....kändes skönt o ha Fredrik på sin sida *asg*
Han tyckte mest att jag lät för jävlig och undra om jag inte kunde va tyst ett tag :P *schysst......*
I måndags när Markus gick till jobbet så fick jag inte fram ett ord så jag fick be Markus och ringa till Ulrika och sjukanmäla mig...visst jag kände mig inte direkt hängig men kände att jag gör inte sådär mycket nytta om jag ändå inte kan prata med någon....Shit såhär hes som jag varit nu de senaste dagarna har jag aldrig varit i hela mitt liv...scary :P Idag känns rösten bättre men jisses va snorig jag är nu....damn ska detta bli bra någongång!
Har tappat två jobbdagar nu också....suger stjärt! Jag som inte brukar vara hemma....*gnäll*

Idag fyller mamma år!! Massa grattis till världens bästa mamma! =) Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!

Har sett ett par filmer de senaste dagarna också:
DVD Film: Just Like Heaven DVD Film: Bring It On: All or Nothing DVD Film: Irene Huss - Den krossade tanghästen DVD Film: Hajen 3 DVD Film: Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta 
Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i denna dag. Tråkig det är när man inte känner sig direkt sjuk
men ändå inte kan gå till jobbet....damn, hatar det! Jag blir ju så sjukt rastlös också.....Arrgh!!
På torsdag blir det iaf jobb!! Shit jag ska ju till tandläkaren då också....hade jag glömt bort...neeeej!
innan jobbet också....fasen också....
O så jobba fredag sen är jag ledig helgen, det blev en slapp vecka för mig....
Frågan är vad jag ska hitta på i helgen, Markus ska på fotbollsläger....
Ensam hemma ;)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina

Inget kul att jobba när man inte kan prata, stackare. Krya på dej!!! Hoppas vi ses snart! Puss o kram!

2008-04-01 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback