Vårväder

2008-04-15 @ 08:30:25
Kunde inte somna om när Markus gick till jobbet imorse, solens strålar
hittade in i rummet och jag kunde inte riktigt somna om. Så har vart vaken sen
06:45 =) Men pigg och fräsch ändå. Ska strax dra på mig myskläderna och ut och
ta en långpromenad i solen :) Underbart!
Lite uppdatering sen sist:
Lördagen bestod av jobb inne i stan, kan väl inte säga att Fredrik och jag hade sådär jättemycket att göra.
Sista 2 timmarna stod vi mest o prata skit :) haha
Hem och fixa iordning sig för att senare bege sig till St:Korsgatan för tacokväll, sjukt gott. Tror jag skulle kunna leva på tacos resten av livet....haha finns inget godare!
Artiga som de är så bjöds det på välkomstdrink i form av en tequila-drink (tror vi kom fram till att det va det) :P
Det va en riktigt rolig kväll som bestod av:god mat, många skratt, trevligt sällskap, sällskapsspel m.m
Tack sis & Limpan för en trevlig kväll, vi jobbar på en inbjudan till er!

Jag och syster va också med den kvällen men vi fastnade inte på någon bild ;)

Söndagen va sådär mysigt slapp, låg och drog oss i sängen tills magen sa kurr kurr och det va dags o gå upp o äta frulle. Åkte och handla mat, tog en sväng i några butiker ute i Tornby. Hem och fixa käk...städa lite, plocka om i bokhyllan lite (måste ju få plats med alla böcker som jag vill köpa) ;) Mackan bjöd in Jens för o meka lite kablar och såga i tv-bänken, fixa lister som alla kablar ska ligga i...Själv åkte jag till Feelgood och mötte upp Sarah för ett Body Pump pass (ca 1 månad sen vi körde p.g.a sjukdom och fjällenresa.......) Men tyckte faktiskt att det gick riktigt bra och det va grymt skönt o komma igång igen!! :D *peppad* Körde nästa med samma vikter som innan uppehållet. Jag är så grymt envis, jag visste ju att jag klarat samma vikter innan uppehållet så jag körde ju på som vanligt... :P
Ibland är det bra o va envis och ibland inte :P haha
Men jag hade faktiskt inte sån träningsvärk när jag vaknade i måndags *aningen förvånad*
Så jag kila iväg till jobbet där inventering stod på schemat, dagen gick fort....den bestod av en himla massa räknande 1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6.....O efter 3 timmar så va inventeringen sisodär rolig.
Efter jobbet så styrde cykeln till Feelgood där Sarah och ett Body Pump pass väntade....och ja vi kan ju säga såhär att när vi började köra så kändes det att jag kört dagen innan, den där lilla träningsvärken gjorde sig påmind.
Men som de tuffa brudarna jag och Sarah är så överlevde vi även detta pass :D haha
Hahah igår såg jag och Markus knappt varandra...han jobbade, hade körlektion-hade fotbollsmatch, va hemma vid 20:45. Jag jobbade-körde ett Body Pump pass, va hemma vid 20:30, lagade mat och duschade sen gick vi o la oss. Haha så kan det va ibland :)
Nehe om man skulle ge sig ut på den där promenaden då.....
Idag är det 13-20 (20-kväll med Sarah) och inventering som gäller...*peppad....tjao hyffsat*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Du, dubbel dos av träningsvärk är banne mig inget att leka med! Kommer stappla runt som en träbent pirat!
Men jag skall ihärda! Tror jag...

PUSS!

2008-04-15 @ 09:51:27

Postat av: Stina

Åh inventering! Jag som faktiskt tycker det är roligt med inventering, hihi!! synd att jag inte fått nått jobb nu då..hoppas ni inte behöver räkna om en massa gånger bara, hihi!! det är ju lagom roligt..
Ha det bäst! Kram!

2008-04-15 @ 11:35:46

Postat av: Syrran

Drinken var en Caipirinha gjord på ljus rom:D

2008-04-15 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback