Det va inte sååå hemskt

2008-08-13 @ 11:38:23
att börja jobba igen, även om jag mycket hellre skulle vilja va ledig!
Men jag har nåt som många inte har, nämligen en härlig utlandsvistelse med min älskling att se fram emot :)
Jobbade som sagt 10-18 i måndags och sen va det ett Body Pump pass med Sarah som gällde....va länge sen vi va o träna ihop nu, saknat det! Är det nån som får mig o skratta under ett pass så är det Sarah ;) *blink*
Jag la ju på mer vikter på "bröstlåten" förra gången, så tänkte hej jag fixa det då så fixar jag det ju idag.....haha
Bara det att Martin (instruktören) valde att köra ett mixat pass med gamla låtar och övningar ...haha så den "bröstlåten" va liite jobbigare än den i Body Pump 66...men men....lite träningsvärk har ingen dött av ;) haha
La även på en extra vikt på "tricepslåten", vilket känns så här i efterhand.....men gött!!
Måste säga att sen Sarah och jag började köra Body Pump så har vi ökat väldigt mkt på våra skivstänger, och tur är väl det, annars skulle det va lite märkligt ;) Duktiga är vi iaf!

Efter träningen va jag och Markus och kollade på en lägenhet, mer än så säger jag inte :P
OK, båda två är lite "småkära" i den...That´s it

I tisdags va det 13-20 som gällde i jobbväg. Innan jobbet hann jag med disken samt att dammsuga lite....
På jobbet va det kunder lite till och från, inte världens rusning direkt....
På kvällen sysselsatte Sarah och jag oss med att göra ett högskoleprov, då damen har planer på att göra högskoleprovet i höst, så vi slog våra (tror vi) kloka huvuden ihop....haha

Va superhungrig när klockan började dra sig mot stäningsdags, Mmmm hem o äta lite mat...
Just det, Mackan spelade fotbollsmatch i spöregnet (de vann och min fotbollsstjärna gjorde mål)
och skulle inte komma hem bortåt 21:30...
med andra ord så skulle jag laga mat när jag kom hem ifrån jobbet....damn :p haha

Och som den snälla människa jag är så skjutsade jag hem Sarah efter jobbet så hon slapp och cykla i ovädret.
Jag vet, jag är för snäll, borde få nån snällhetsmedalj :P *asg*

Sarah kan du inte bara uttala ordet HYBRIS?! (internt skämt)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina

NU blir jag nyfiken på lägenheten!! Jag önskar er verkligen lycka till i sökandet i alla fall.

Vår lägenhet är 65 kvadratmeter. Så det är skönt med lite svängrum. Så vi har likadana sängar alltså? Coolt! Vilken bra smak! Hihi!

Hoppas vi ses snart!! Ha det underbart!

Puss o kram!!!

2008-08-13 @ 13:25:27

Postat av: Gotarn

Jag vet jag vet jag vet!!!!!!!!!!! ho ho ho



fast jag har också en utlandsvistelse med min älskling (inte mackan) att se fram emot. så skryt lagom!

2008-08-13 @ 18:09:48
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback