Inflyttningsfest hos Åsa&Tobbe

2008-08-04 @ 13:47:41
Började lördagen med ett Body Pump pass med min kära vän Sarah! :)
Sen gjorde varken Mackan eller jag många knop (han hade haft sin första fotbollsträning på länge och jag hade kört pass så vi låg mest i soffan o bara va) kanske slank in ett avsnitt Desperate Housewives också ;)
Vid 19.tiden va de dags o bege sig mot Humlegatan där nu Tobbe & Åsa bor :) Nyblivna sambosar ;)
Mycket trevlig kväll med god mat och mycket mycket trevligt sällskap ;)


Söndagmorgon, hur mysigt som helst. Mackan och jag tog längsta sovmorgonen på länge länge. Bara låg och myste *lovely*
Sen va det dags för Mackans första innebandyträning (de har dragit ihop ett kompisgäng som ska lira lite)
och jag tog modet till mig och gick på Aerobics kondition -pass. Charlotte undra om jag skulle med....Naje..njao...vet inte, kanske...oki då!! Haha det va det roligaste jag gjort på länge!  Har inte kört Aerobics/Step up på säkert 1,5-2 år.
Shit så grymt kul det va!!! Skitskoj verkligen, har saknat det! Har blivit mkt Body Pump på sistone....
Jag körde ju nästan bara Aerobics/Step up förut när jag träna så lite satt kvar i hjärnkontoret.
Det va energiknippen Charlotte som hade passet så energi och glädje fanns det gott om :D
Sen hem och duscha och sen hämta upp Glenn för att åka och se när Mackan (Örtomta) spelade träningsmatch.
Dock blev det en förlust....men det va ju "bara" en  träningsmatch.

Imorse kl 9:00 va det dags för Body Pump igen, den här gången sällskapa Åsa mig :)
Har städat/dammat/dammsugit lite nu...får ju finbesök ikväll då Lovisa & Milla kommer hit på en bit mat! :)
Nu blir det Maxi och fylla upp kylskåpet lite...

Mackans första jobbdag idag efter semestern, jag har ju en veckas semester kvar.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på....blir nog ett och annat träningspass :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Gotarn

vafan va ni på fest me david hellenius??? COOOLT



snygg renovering btw!

2008-08-05 @ 11:56:55
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Postat av: Gotarn

har inte börjat än du... den är ju så stor. och med så liten text.........

2008-08-05 @ 17:33:42
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Postat av: Anna

sicken piffig design!

puss på de!

2008-08-05 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback