Mörkhårig

2008-08-26 @ 09:19:12
Vi va en sväng på Ikano-huset igår kväll, Emma och jag. Dock en snabbis då hon bara skulle hämta ut ett
par skor som hon lagt undan....Sen hemåt för att fixa mitt hår....Jag va så himla trött på min hårgfärg innan....
det kändes så himla solblekt och...näe men allmänt träääligt :P
Så med Emmas hjälp så är jag nu brunett igen....hur nu i hundan ljusbrunt kan bli så här brunt...haha
undrar hur brunt och mörkbrunt skulle sett ut. Fast Emma som har lite koll på läget visste om att ljusbrunt blev ganska brunt så det satt ej i så länge :) Men jag är himla nöjd!! *sweeet* Thank u babe!

Nu har vi prickat av ytterligare lite på våran "att göra lista"
*Växlat pengar
*Bokat parkeringsplats på Arlanda
*Kollat ut vad vi ska beställa ifrån taxfree-katalogen
*Skrivit ut biljetterna
*Fick solkräm ifrån Markus föräldrar (himla snällt, då solkräm är himla dyrt.....)


Har vart ute o gått nu på morgonen, vart lite dålig med mina morgonpromenader. Men det va himla skönt iallafall och sen blev det lite magövningar på min balansboll...har vart ganska flitig med min balansboll på sistone! *duktig flicka*

Dags o fixa iordning sig inför jobbet.....har inte bestämt mig för om jag ska cykla eller åka bil än.
Det skulle regna idag stod det i corren....aja...vi får se.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

puss på majjabajja

2008-08-28 @ 20:35:54
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Hanna

jag har oxå blivit brunett igen =) nu är vi riktigt höstfina du! ses på lördag, kom hungriga det blir tre-rätters :D kram hej

2008-08-28 @ 22:03:47
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback