Sitter här och väntar

2008-08-21 @ 19:46:34
väntar på besök....men personen verkar inte höra av sig....(hmmm?)
Annars då, har jobbat idag 12-18 (första gången på väldigt väldigt länge som jag hade en sån här skön arbetstid)
Va väldigt lugnt på jobbet idag...bara bokkartonger och de tog Kerstin & Britt hand om så lilla jag gick mest och städa
och plocka....(liiite tråkigt efter ett tag)
Cyklade även idag...hade inget val eftersom att jag lämnade in bilen igår....nemas problemas med att cykla!
Måste dock lägga över lite ny musik i min i-pod.....skapligt trött på de låtarna som ligger där....
ett måste är Sweetest Poison!! ;)

Igår va en såndär dag med en massa måste/att göra saker....
*tvätta
*städa
*handla
*lämna in bilen
*diska (gigantiskt diskberg)
*betalde lite räkningar (va dock inget måste men skönt att ha det gjort)
*fixa europeiska sjukförsäkringskortet
*köpa väska till kameran

Så nu är lite på att göra listan avbokat! Känns skönt...
det är så jäkla mkt att göra/tänka på nu framöver så nu har vi gjort en
lång att göra lista som hänger på kylskåpet.....
fast eftersom att både jag och min älskade pojkvän är ganska så senila så
lär vi ju knappast komma ihåg att den sitter där :P
Viktigast nu är att växla pengar/skriva ut biljetterna samt boka parkeringsplats på Arlanda!
Hahah helgen är fullbokad kan jag säga.....ska bli skönt att va ledig i helgen men jisses vad vi
har saker att göra, o så har Markus fotbollsmatch på lördagen och innebandyträning på söndagen...!

Nehe..nu får det nog va bra för idag :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback