Skänninge Marknad

2008-08-07 @ 11:57:39
Dagen började med ett samtal ifrån Åsa som undrade om jag ville följa med en
sväng på stan, yes! Hade ju inte direkt nåt för mig så jag traska ner mot stan =)
Gick där ett par timmar, sen hem och laga mat (Mackan blir bortskämd denna vecka...haha
färdig mat när han kommer hem ifrån jobbet, fast o andra sidan blir ju jag bortskämd alla andra dagar med färdig mat när jag kommer hem från jobbet så ska la inte säga nåt ;) )
Sen tog vi bilen och hämtade upp Åsa & Tobbe och sen bar det av mot Skänninge Marknad.
Jag blev inte såååå irriterad på folket som traska omkring...haha förutom på en j*vla tant som backade rakt ut ifrån ett
stånd och rätt in i mig så jag fick halva min läsk över mig...Då blev det arga blicken tillbaka :P haha
Hon hade blivit skonad ifrån min arga blick om hon bara kunnat be om ursäkt haha
Man backar inte rätt ut i 110km/h :D hahahah
Kvällen avslutades på Max i Torvinge (heter det så?) Följde mest med som sällskap då jag inte är alls förtjust i Max/McDonalds/Burger King mat.

Kommentarer

Postat av: Gotarn

vilken skillnad det är på bilderna med er nya kamera! det ser jättebra ut!

2008-08-08 @ 07:07:01
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback