Skugga

2008-08-14 @ 09:20:19

Hade en helt underbar dag igår, gjorde typ ingenting :P
Låg och läste i soffan ett par timmar, oki nåt vettigt gjorde jag, jag va och träna lite gym.
Körde lite crosstrainer bl.a =) blev en hel del magövningar också...heej stranden på Kefalonia väntar :D 
 riktigt skönt!!
Mackan och jag åt riktig lyxmat igår, potatisgratäng, en liten köttbit, god sallad och vitlöksbröd :)
Och så hade vi tända ljus, lite romantiskt sådär på en onsdag ;)
Mackan åkte ut och hälsade på sin pappa, han va tvungen o rasta motorcykeln ;) haha
Jag drog till Maxi och handlade och sen la jag mig i soffan och läste klart Skugga av Karin Alvtegen!
Ännu en gång är jag imponerad över min läshastighet !! Boken är riktigt bra!! Har gillat alla hennes böcker:
Skuld, Saknad, Svek, Skam & Skugga! (Kommer aldrig ihåg va de heter, så snarlika titlar)
Nu ska jag spana i bokhyllan och se vad jag ska hugga in på härnäst (Har ju fortfarande böcker i bokhyllan som jag ej läst....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback