Stark

2008-08-23 @ 13:19:22

Har precis kommit hem (eeh kanske inte precis men för 30 min sen kanske) ifrån träningen.
Körde Body Pump vid 11:00, dock jobbar Sarah idag så fick gå själv...(bajs att vi jobbar varannan helg, vi kan typ aldrig träna på helgerna.....) Aja...jag överlevde iaf!
Pratade med Charlotte innan och hon sa det..MAXA, eeh what?! Menar du att jag ska lägga på mer vikter på alla muskelgrupper. Just precis, kör stenhårt....
Hahah eftersom att hon ändå inte hade passet utan det va Mia så visste hon ju inte om jag la på mer vikter *haha*
Men det gjorde jag faktiskt *ärligt* Jag la på mer vikter på ben+rygg+triceps!
Känner mig faktiskt skitduktig!!! Och riktigt stolt...jag hade ingen som pushade mig....men ändå så jäklar i mig la jag på mer vikter....haha det värsta är ju att jag inte kan gå ner i vikter nu, när jag vet att jag orkar!! Jag är ju så jäkla envis av mig :P Så nu jäklar Sarah får du pusha mig ;)

Sitter och väntar på att min Älskling ska komma hem ifrån sin fotbollsmatch så vi kan gå ner en sväng på stan och fixa lite grejer....Ska förbi min älskade syster också, hon ska fixa mina ögonbryn...Bästa systern!! <3

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Syrran

Äsch då du är!

puss

2008-08-24 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback