Avsatt lite tid för en update

2008-12-26 @ 23:57:37
Jag har knappt haft en minut ledig känns det som....det är någonting precis hela tiden! Men det ska väl vara så när det är jyyyyl :) Men jag tänkte jag skulle ta mig 5-10 min och uppdatera min blogg nu. Jag har placerat Mackan (han satte sig självmant i fåtöljen och spelade tv-spel) i vardagsrummet, så nu är det min datatid :P

Måndag 22/12= Jobbade 10-21, årets längsta arbetsdag! Men den gick hyffsat fort faktiskt och himla tur va väl det.

Tisdag 23/12= Jobbade 9-18. Handlade efter jobbet och efter lite mat så pyntades det sista och sen blev det hyffsat tidigt i säng, aningen trött i hjärnkontoret efter dessa stressiga dagar på jobbet och hundratals av paketinslagningar.....
Glömde ju bort det viktigaste, vi spelade ju BINGOLOTTO :p *asg* Jag har nog aldrig spelat det, men så satt Kerstin o prata om det under lunchen och jag fick för mig att jag och Mackan skulle spela det, det va ju uppesittarkväll o allt!! Hahah....men vi vann inget :/


Onsdag 24/12= JULAFTON!!!! Vaknade vid 9-snåret och låg kvar och myste i sängen....hämtade varsitt paket som tomten lagt under granen under natten och öppnade dem i sängen. Fick jättefina pilgrims örhängen av Markus.
Sen gick vi upp, gjorde iordning oss, åt julfrukost i form av tomtegröt, köttbullar på vörtbröd och skinka!! Finns inget bättre än pappas hemmagjorda köttbullar på pappas hemmagjorda vörtbröd!!! *love it*
Vi öppnade flera paket, fick 2 par frank dandy trosor, två svea t-shirtar, underkläder,  läppbalsam, bodybutter, parfym ,handcreme av Markus!!! Thank you baby <3
Åkte och hämtade Markus mormor och åkte vidare ut till Holmetorp där vi spenderade resten av Julafton.
Även tomten tittade förbi....haha en granne till dem va tomte :P
Fick julstrumpa av mamma och pappa.....hihi och mamma hade varit söt och rimmat. Dock trodde Mackan att han skulle få kondomer när han läste rimmet....men i paketet döljde sig en brandvarnare :)


Torsdag 25/12= Sovmorgon. Sen kom Emma & Cissi på lite julfika här hemma :)
Lite senare på kvällen anlände pappa, syster och Limpan för lite julfirande!

Fredag 26/12= Jobbade 11-17 (va snäll och hoppade in då de behövde en till som jobbade idag...skulle egentligen ha varit ledig 6 dagar på raken men eftersom att jag är så snäll så hoppade jag in o jobbade....)
Spenderade min dag med en muttrandes Lasse, en genomförkyld Lotta och en räddande ängel till Fredrik som tyvärr spenderade enligt mig alldeles för mkt tid på kontoret.....Shit tror Lola hade vaknat på fel sida....kul o komma till jobbet hyffsat pigg och glad och ska tacka för julklapparna.....på allmänt bra humör och sen få mutter tillbaka....Aja.....
när klockan väl slog 17 så åkte jag hemåt för och äta lite och sen åkte Mackan och jag till Holmetorp där hans bror med familj samt syster med sambo va på besök :)

Här kommer mina helt underbara julklappar:
2 badlakan, 2 handdukar, grymt snygg nyårsklänning, 500:- ikanopresentkort, grymt häftig Tengu, bidrag till ny cykel, jättesöt mjukiselefant, phc-schampoo, pch-balsam, pch-hårinpackning, "smyckeshand", kakfat/fruktfat,  Nya leka par leka bäst, grymt snygg musmatta, presentkort på Gina Tricot, ascoola snapsglas, 2 svarta näckroslyktor, en ny välbehövlig platttång, Paris Hilton´s Heiress bodylotion, Heiress duschcreme, Heiress parfym, tofflor, One Tree Hill säsong 5, L´Oréal crystal gloss, L´Oréal play ball, L´Oréal dust it -jättebra hårvårdsprodukter!!!

Här kommer julen i bilder:


Sådär ja ,då blev det en liten uppdatering iaf....nu är det dags o krypa till sängs då Body Pump står på schemat imorgon kl 10.00!! Är grymt taggad för det!!! Ser fram emot nya programmet och framför allt få träffa Sarah!

God Natt och tack för alla fina julkort/julsms/julklappar!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback