Dagarna som gått

2008-12-15 @ 09:26:44
Jaha då kör vi en liten snabb update innan jobbet kallar.....

Torsdag 11/12: Jobbade 13-20

Fredag 12/12: Body Pump 06:45, hur härligt som helst bortsett lite illamående under axellåten. Men det finns fasen ingen bättre start på morgonen än ett Bp pass med Charlotte....gladare person får man leta efter :)
Sen bar det av till jobbet 10-18 samt o gratta Stina som hade sin stora bemärkelsedag!!
Sen hem o äta lite och sen traska bort till Emma, där vi bakade en god kladdkaka och satte oss i soffan för o se Idolfinalen.....jag är knappt insatt i det hela men va skoj o se, och ja jag tyckte rätt person vann utav de som va i finalen.

Lördag 13/12: Gick upp strax innan 7-slaget för o se lucia på tv:n...fick även med mig Mackan upp även om han sov i soffan sen...haha. Sen bar det av mot jobbet, en kort dag 12-16 *hur skönt som helst*
När jag kom hem så gick jag upp till syster för o bli "julbordsfin" hon la en snygg makeup och fixade mitt hår!
 Jag har sagt det förr och jag säger det igen!! Jag har världens bästa syster!! Thanks sis!
Sen äta lite och sen traska ner till Bokmedia för lite uppsamling och bubbel! Tjenamors, det bubblet visste vart det satt :P haha..sen när alla anslutit gick vi bort till Frimis för litet julbord. Jag är ju som alla vet inget stort fan av julbord men det va tevligt :) Blev "mobbad" för att jag burkar äta makaroner på julbordet ....kände att jag blev " mobbad för både det ena och det andra.....hahah  ;) Sen gick vi hem till Fredrik där det spelades lite Guitar Hero! Stina va i världsklass även Sarah va duktig för o va första gången som hon spela :)
Sen droppade folk av.....kvar va Sarah, Fredrik, Danne och Edvard...
Mot L´Orient, fick med mig Danne, Edvard och Fredrik, Sarah cyklade (halkade) hemåt då hon skulle jobba dagen efter. Men både du och Stina va saknade på dansgolvet!
På L´Orient befann sig, Hanna, Mange, Stoffe, Jens och Mackan, de hade haft glöggkväll hos H&M som jag tyvärr missade p.ga julbordet men men.... =) Mycket trevlig kväll!!!

Kameran åkte fram aningen sent så fick varken med Kerstin, Lotta, Lasse, Edvard eller Ulrika men det va med iaf :)

Söndag 14/12: Aningen sega....Mackan sov till 12-snåret medans jag iaf va uppe på benen vid 10-snåret och tog en härlig dusch. När Mackan väl vaknat till liv så traskade vi ner på stan för o köpa lite julklappar....nope vi är fortfarande inte klara....*suuuuck*
När vi kom hem beställde vi pizza.....*hahah* Gött!! pizzaonline....fick dock vänta 1 timma på o få dem men vi överlevde.
Sen va det hushållssysslor som stod på schemat, diska, vattna blommor, skriva julkort, slå in julklappar, moppa och dammsuga golven....
vi slocknade sött i sängen vid 22.....*Zzzzz*
Nehe om jag ska ta o klä på mig och äta lite frukost och sen åka till jobbet....11-20 idag....viiiiiill inte!!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Hanna

Hahaha! Vi blir H&M =) vad roligt det lät.. Vi har också testat pizza-online.. skitsegt! mange fick ringa och skynda på dem så var de här på en kvart! Det var trevligt att ses fastän det var en liten stund bara =) nej nu får jag visst inte skriva längre.. NÅGON är uppmärksamhetsberoende.. hahaha

2008-12-15 @ 20:39:30
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback