Kort uppdatering

2008-12-02 @ 11:57:02
Här kommer en liten kort uppdatering sen sist:
Onsdag 26/11= Jobbade 13-20

Torsdag 27/11= Jobbade 10-18

Fredag 28/11= Body Pump 06:45 *äntligen!!* Jobbade 13-20

Lördag 29/11= Mackan och jag hade en lång och skön sovmorgon *sweeet*
Sen traskade vi på stan ett par timmar, köpte första julklappen....spanade lite....
Hade fixareftermiddag i lägenheten....adventspyntade......bakade lussebullar .m.m

Söndag 30/11= Mackan´s och min månadsdag....3,5 år + 1 månad *jisses.....*
Va ute i tornby och snurrade lite....köpte oss en ny vardagsrumsmatta dock på Wahlbeck´s mattor...
Mackan hade innebandyträning och jag satte upp de nyinköpta gardinerna i sovrum och vardagsrum...
Damn köpte gardiner för 650:- *my gosch....*
Sen hade vi lite advenstfika/försenad födelsedagsfika här =)
Jag lyckades även trilla ner från toastolen....*lång historia* Kan sammafattas med ett jag är ett klantarsle* :P

Måndag 1/12= Jobbade 11-19 och missade med andra ord måndagspumpen som är kl 19:00 FAN!!!
Aja....nästa gång det är måndagspump för min del är nästa år.....*lååååång dit juh....*
Igår tänkte jag döpa om mig......Kerstin slet rent ut sagt ut mitt namn igår *suck*
Maria vart står den här? Maria får vi hem det här? Maria vart har vi den här kalendern? Maria finns de här på lagret? Maria...Maria...Maria......*gaaaaaah*

Nu ska jag äta lite och sen åka till jobbet för en 13-20 kväll med min Sarah!! dock jobbar Fredrik till 20 och Ulrika till 19 men jag har iaf denna flicka vid min sida så gott som hela dagen =)
Ska försöka gå till rätt bil också, Mackan tog min bil imorse för han ska åka och besiktiga den efter jobbet så vi har bytt bilar idag....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback