Lek med mig

2008-12-03 @ 13:02:34
Jag har supermega tråkigt just nu.....Vet inte riktigt vad jag ska hitta på?!
Ledig idag och det innebär ju vissa hushållssyssor som att diska och tvätta...
men tvätttiden är inte förns 14:00....Mackan boka in den....egentligen är det han som ska tvätta (för första gången...)
men han är inte hemma förns efter 17--snåret då han ska åka o besiktiga sin bil efter jobbet idag så
jag kan la lika gärna börja tvätta....för fi fasen vad tvätt vi har!!
Diskberget lockat inte alls för tillfället....
Alla mina favoritbloggar är redan lästa, både en och två gånger ....i hopp om att någon kanske uppdaterat dem ;)
Top Model-reprisen har jag redan kikat på....
Jag har faktiskt (hör och häpna) vart ute på en morgonpromenad....jag ljuger inte om jag säger att det va ett halv år sedan som jag va ute på en morgonpromenad....loooong time..
Jag har skickat iväg ett mail.....jag har knepa och knåpat med det sista på min önskelista
Bokat in mig på Body Pump passet 17:30 ikväll....Sarah jobbar och Åsa har inte tid...ingen lust med att gå själv.
Va länge sen jag gick o tränade själv....--sällskapssjuk-- Men jag ska pallra mig iväg!!!

Nehe, ska lägga mig i soffan o läsa min bok och invänta det magiska klockslaget 14:00.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback