Nya heta....

2008-12-28 @ 15:53:08
Igår morse vid 10.00 va tanken att jag och Sarah skulle köra Body Pump
ihop, då det va länge sen vi kunde köra ihop men det va nån som missade att Body Pump passet
va flyttat från 11.00 till 10.00 ;) hihi så kan det gå när inte haspen är på  lr nåt :P
O Charlotte som skulle ha passet va sjuk så ingen av mina favoriter va där....
Sarah va det i såna lägen du mena jag skulle ha mitt fina armband på mig ;) hihi
Men jag överlevde passet iaf, kändes riktigt bra faktiskt :)
Mötte upp Sarah i gymet sen, men va mest moraliskt stöd....haha tittade på när hon tränade.
Sen solade vi, sjuuuukt skönt!!
Även igår va vi ute i Holmetorp, de ville att vi skulle komma ut o äta nu när alla va samlade. Visst det är jättetrevligt, inte för den delen men jag är så trött på allt farande fram o tillbaka..... :) Och så är jag ingen fantast vad det gäller julmat, det va det det bjöds på nämligen men det är bara o bita ihop ;) haha
Sen hann vi knappt komma innanför dörren så kom Tobias & Åsa för lite mys/spel-kväll. Himla trevligt :)
Vi spelade nya lika par leka bäst, det va inte riktiga lika smaskiga frågor denna gång men det va skoj iaf :)
Tactic Nya Heta Lika Par Leka Bäst


Idag har vi haft en lång och skön sovmorgon *lovely* Sen har vi vart i tornby en sväng, kollat efter tv. Vi går i planerna att köpa en till tv nämligen....så vi har varit ute o spanat lite.
Nu är Mackan iväg på innebandyträning och jag ska snart möta upp Åsa för att köra lite gym och sen Body Pump pass :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback