Äntligen!

2008-01-09 @ 15:24:40
Gick upp vid 8-tiden (känner mig ganska duktig faktiskt, för jag är ju faktiskt ledig idag)
Sen käka jag lite, drog på mig mysdressen och hojja till Ekoxen. Väl där väntade
20 varma minutrar, lovely!!! Skulle kunna sola varje dag, grymt skönt och avkopplande....
Hojjade hem, in i duschen (fått för mig att man inte ska duscha direkt eftere man solat?!)
men hade ingen lust o lukta solarium.....en varm och skön dusch med hårinpackning....och sen på
med kläderna, hojja ner till stan för o möta Annelie vid 11-tiden...Tog en sväng på stan, hittade dock ingenting (vilket inte gör någonting för mina pengar måste sparars) Sen mötte vi upp Lina vid 12:30
för en fika på Steve´s Coffee, mycket trevligt.
Är nyss hemkommen.
Ska dock hojja ut till Tornby snart, ska möta upp Markus på hans jobb sen ska vi till Ikano en sväng.
Måste pumpa min hojj annars så skulle jag ta bilen för det är snorkallt.....men det kanske är bra att jag måste pumpa hojjen för då får jag lite frisk luft på köpet men Tornby är ju ett jäkla blåshål!!! *Grrh*
Hittade ett par jeans på JC igår, men vet ej om jag ska köpa dem, är sugen på ett par nya jeans iaf. Hade världens bästa jeans ifrån H&M förut men de sprack i grenen *wupz* Sörjer dem än, bästa byxorna någonsin. Har köpt byxor efter det men är inte nöjd med några...
Men så fick vi ju presentkort på Ikano-huset utav jobbet i julklapp så tänkte använda det men kom nyss på att JC inte tar emot de presentkorten än *BAJS* Aja...får se vad det blir av det hela...
När jag kom hem ifrån stan nyss så satt det ett brev i brevlådan *haha brev i brevlådan, kan ni tänka er*
ÄNTLIGEN!! Säsong 3 av One Tree Hill har kommit, den släppdes igår lr om det va idag men vi la en beställning på den i helgen o nu har den äntligen kommit! *överlycklig*
Vi har ju laddat ner dem men fanns ingen svensk text till o ni som känner mig vet att jag inte är nån höjdare på engelska men nu jäklar ska vi ha one tree hill marathon här hemma.
Såg dock i fredags eftermiddag att de visa säsong 3 på kanal 5 men men....kan ju inte se det på tv:n för vi jobbar ju alltid när det går...
Vecko-Revyn hade kommit också!! Har mkt o göra ikväll o jag som hade tänkt o läsa min bok lite...den får nog vänta.
Nehe mot blåshålet!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback