Bokat tid

2008-01-31 @ 14:48:45

Idag är jag lite sådär småseg...
Det går inte i många knop inte....haha fast o andra sidan är jag ledig så
då behöver det inte gå fort. O jag gjorde det mesta igår när jag va ledig.
Visserligen har jag en strykhög som ligger på soffan o väntar...
Men den ligger nog kvar ett tag till hahah
Va o solade imorse....gaah underbart!!! *glad*
Ringde mormor imorse också....sånt tar tid om man säger så...
det ska bubblas om så mkt ;) haha
Sen va jag förbi Plutten på Tv-tjänst i Ekholmen också, hälsade på lite.
Va länge sen vi sågs...Åkte förbi frisören samt systemet i Ekholmen också.
Bokade tid för färgning och klippning nästa onsdag :D *pepp*
Men vet ej vad jag vill göra med mitt hår...Vi ha nåt liknande som nu men ändå
göra nåt helt nytt!!! Ni som känner mig o vet hur jag ser ut, lämna tips, bilder!! *plz*
Dock har vi inga planer för helgen men man vet aldrig, är bra o ha ett lager hemma ;)
Har tittat på filmen Like mother like daughter nu på eftermiddagen.
Det va la heller ingen höjdar film..Känns som om jag bara ha sett B-filmer på sistone.
Någon som har nåt bra filmtips??
Jag vet att Lovisa har sett Notebook ett par gånger och tycker den är bra. O den är nedladdad så
den har jag o se =)
Nu ska jag se om jag kan hitta ett födelsedagskort till min syster så jag kan gå o posta det.
Ikväll vid 19:30 blir det Body Pump med Sarah :D Ser fram emot!!
Det tredje body pump passet denna vecka :) *duktig*
Pratade med min Emma på msn förut, hon och Anni är i Khao Lak nu. De har ca 30-35 grader..De hade snorklat idag... Jag vet inte men det låter inte sådär jättejobbigt...Lite avundssjuk är jag allt ;)

DVD Film: Like Mother, Like Daughter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback