Bröst

2008-01-25 @ 11:23:12
Haha nu fanns det säkert några av er som trodde jag
skulle skriva nåt helt annat än vad jag tänker göra....
Det jag skulle skriva va att igår på body pump passet så sa instruktören att man skulle välja någon
låt under passet där man skulle öka viktantalet....
Hmm...va inte riktigt peppad till det, efter o ha kört två body pump pass tidigare i veckan så kände jag mig lite
trött i kroppen men jag gav mig attans på det...så la på mer vikter på "bröstlåten" och jag körde hela låten igenom..
gissa om jag va stolt efter det..*wiieee* kände mig nöjd och glad när jag gick därifrån igår kväll :)
Har sovit sisodär inatt....hyffsat bra men vaknat lite då o då...vet inte varför ?!
Men vakna vid 9-tiden...hojja iväg o sola *Mmmm....njuter* o som vanligt kanonskönt. Men tveka lite innan jag hojja iväg....snöblandat plask ute...inte så peppad på o gå ut men lite värme lockade..... =)
Så idag kommer lönen *förhoppningsvis*..inte en dag för tidigt...tomt på kontot :P
Nu kanske jag kan shoppa färdigt systerysters presenter =) några presenter kvar o köpa..
Men jisses vad räkningar vi har denna månad.... :( *mindre kul* Varför ska alla dyra räkningar komma samma månad.....bredband, försäkring på bil, tandvårdsabonnemang... hyran kommer ju varje månad så den kommer vi ju inte ifrån...
Nehe om man ska betala lite räkningar så man blir av med dem !!!

Trevlig helg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback