Lite piff

2008-01-08 @ 20:20:07
Nu har jag piffat till min blogg....Dock inte så mkt.
Satt lite färg på det hela bara =) Men det gjorde ganska mkt.
Det va ju inte sådär supersvårt direkt...men jag skulle
vilja sätta in ett foto på mig men det får bli ett senare problem.
Har jobbat sen i lördags...det har gått riktigt fort och imorgon är jag äntligen
ledig... :) Annelie och jag ska ta en sväng på stan och sen ska vi möta upp Lina
för en fika. För en gångs skull lyckas vi ses, jag och Annelie. Hon pluggar ju i Kalmar annars...
o när hon har vart hemma så har vi aldrig fått vår tid att gå ihop...men nu så, ska vi äntligen ses.
Lina har jag nog inte träffat på en månad drygt...Vart f*n tar min tid vägen...som sagt jag hinner inte
det jag vill...behöver fler timmar på mitt dygn. Men men, imorgon ska jag iaf få
träffa mina töser :)
Kunde inte somna om imorse när Markus gick upp vid 06:30 tiden..
låg o vred o vände på mig men kunde inte slappna av o somna.
Har haft ont i nacke och huvud när jag vaknat ett par mornar nu, vet inte vad det beror på..
Har sällan ont i huvudet...men det försvinner så fort jag går upp...det gör liksom ont när jag ska vrida huvudet, det känns tungt. Aja, lite krämper ska man la ha...
Ska kolla på bygglov nu.
See U :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback