Massage

2008-01-16 @ 19:56:08
Den här dagen har gått i ett, förstår inte varför mina lediga dagar bara försvinner *poff*
Aja..sånt är livet. =) Gick upp imorse vid 9-tiden och duscha o föna/platta håret,
sms:a Linus angående presenter till syster....kollade saldo på ica samt mitt konto.
Kollade priser på friskisochsvettis (funderar ev på o byta men kör en månad till på Feelgood)
Käka frukost sen åkte jag förbi Mackans jobb o lämande två påsar pantburkar.
Sen till Ikano-huset (Time-out) för 45 minuters massage!! Grymt skönt!!
Men hon sa det massören att jag borde ha kommit dit tidigare men det är så himla dyrt ju..
fast den här gången hade jag presentkort. Vi ju presentkort av jobbet förrförra jul.
Va hård...skriver man hård?! Va iaf hård i ländryggen samt axlar/skulderblad......Så det kändes lite när
hon knåda men skönt va det. Sen in på jobbet en snabbis för o fixa en present till syster från Linus.
Sen in till stan för o möta upp Sarah...sen en snabbis till Petite Sportif för o hämta en undanlagd tröja till min syster i present. Sen körde vi gym jag o Sarah... =) Riktigt skönt o komma igång igen..har inte tränat på knappt en månad så det kändes lite kan jag säga...får se om det blir träningsvärk imorgon, kanske av massagen också...
Sen skjutsa hem Sarah o på den svängen kollade vi vart friskisochsvettis låg....efter det hem till syster och Linus för o hämta H&M sakerna som kommit :D *wohoo*
Sen hem o duscha och käka...sen en promenad  ner till Lucullus inne i stan för o hämta säsong 2 av Rome.
 Beställt till Mackan utan att han vet om....ibland är jag för snäll :) Sen fortsatte promenaden till Mackans jobb ute i Tornby. Känner mig lite duktig sådär...skönt o komma ut o gå lite också :)
Sen körde vi racet på Maxi och nu sitter vi här alldeles mätta o lata....eller Mackan ligger i soffan och läser sin Moore (rena julafton för honom) :P haha
Nä..nu ska jag prova H&M-kläderna
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Du är inte rädd att systern ska läsa din blogg och veta vad hon får i present??
Och inget nämnt om min inringade smärta! Bra! *flin*
Arn var bra faktiskt!!
PUSS!

2008-01-16 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback