Nu är

2008-01-22 @ 12:03:15
Nu är jag på G med träningen (Sarah likaså) :)
Vi körde Body Pump igårkväll, det gick bra men måste dock erkänna att
det är lite jobbigt men det ska väl va så annars är det ingen match ....
Antar att folk har sina platser på passen, även vi, vi ställde oss på samma ställe
som i torsdags...paret framför oss va på passet igår o stod även då framför oss...
Fick en liten såndär flaschback... =)
Blir Body Pump på onsdag också..fast då vid 12-tiden, för både
Sarah och jag är lediga.....Yes, nu är vi på G.
Hör o häpna, har ingen träningsvärk idag ...kanske ska tilläggas än :P
Va o sola imorse...yes, det va lika skönt den här gången som förra gången :)
Känner att jag behöver lite värme nu....Vart kom all snö ifrån?
Suck, vill inte ha snö nu...nu är vintern förbi..visserligen är vi i januari-månad men tycker
att solen och värmen kan ta o komma nu....
Har pratat med min Emma på msn nyss....Nu är det "bara" 1 månad kvar tills hon kommer hem :)
Nehe, om man ska ta o käka lite innan man åker till jobbet då... 13-20 är vad som gäller idag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback