Nytt år med nya möjligheter

2008-01-02 @ 11:48:35
Så då va det nytt år. 2008.
Jag hade inga nyårslöften förra året så därför har jag inte brutit några *smart va*
Jag la inga nyårslöften detta år häller...Men jag har mål, mål som jag vill uppfylla.
Det kommer som vanligt bli felskrivningar på jobbet men
det hör till :P
Nyårsafton va mkt trevlig. Vi va hemma hos Hanna och åt
trerättersmiddag =) *mumsfilibabba* Spelade sällskapsspel, dansade
och skålade...skålade till en förbannelse :P haha...ett tag gjorde vi inte annat än o skåla, men
är det nyårsafton så är det. =) Va ute en sväng vid 12-slaget och tittade på fyrverkerierna och skålade.
Ringde runt till nära och kära. Men min allra käraste stod ju bredvid mig ;)
Nyårsafton va mkt lyckad :) Tack!
Gott nytt år önskar vi


image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback