plastfolie

2008-01-24 @ 09:00:34
Är det någon mer än jag som stör mig på plastfolie??
Plastfolieasken går mig på nerverna...det går ju inte o riva av plasten ju..
taggarna är ju värdelösa och sen blir det bara en klump av plasten...suck...
Hahah, dagens i-landsproblem
Igår tittade vi på Bad Boys 2, haha de är riktigt roliga de där filmerna =)
Frågan är vad nästa film blir? Någon som har nåt tips?
Sugen på o se I Am Legend.... Är det någon som sett den? Bra/dålig?
Men ikväll blir det nog ingen film, jag jobbar till 18 och sen funderar jag på o träna
och Mackan ska träna med Stoffe ikväll sen är det sovdags ;)
Nehe som vanligt den här tiden på dygnet är det dags för frukost och
sen bege sig till jobbet....peppad?...svar nej!
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina

Tja! I am Legend ska tydligen vara väldigt bra, min pojkvän tyckte det i alla fall. Men det är en skjuta-skjuta-film, vilket killar brukar va väldigt förtjusta i medan jag är lite skeptisk. Men även utöver det skulle den va bra, så gör ett försök osså om du tyckte den va bra så kan jag också ta en titt på den, hahaha!
Jobbade igår o varken du eller Sarah va ju där...trååååk! Men cheferna var inte heller där så det var ganska gött, hehehe! Vi ses nästa vecka tror jag!!
Kramar!!

2008-01-24 @ 12:07:25

Postat av: Milla

För det första HATAR plastfolie, river mig jämt på taggarna! I am legend va rätt så bra faktiskt,hoppa till lite grand sådär;P

Hoppas allt e bra me dig babe
kram

2008-01-24 @ 16:19:33
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback