Slut på det roliga

2008-01-03 @ 11:24:32
Det va den ledigheten. Varför ska det gå så attans fort för :(
Innan ledigheten gick jag o tänkte....nu hinner jag med en massa, göra sånt som jag vill göra.
Men nehe då...swisch sa det så gick de här 5 dagarna. O jag har inte hunnit med o göra det jag ville.
Visst endel har ja hunnit med men jag skulle vilja ha en sån dag så man nästan har det tråkigt..
Som man hade ibland när man bodde hemma...man klättra nästan på väggarna. Nu finns det ju alltid nåt man måste göra i hemmet. Saknar den tiden då man låg i sängen o hade tråkigt..haha det låter skumt men jag gör det.
Inte en enda gång sen jag flytta hemifrån har jag känt att jag haft tråkigt eller att jag bara suttit rakt upp o ner i soffan o haft tråkigt....haha...o det är mer än 1 år sedan som jag flytta hemifrån.
Aja, idag drar jobbet igång igen...fast med en mjukstart för jag är faktiskt ledig imorgon igen :D
Imorgon kommer flickorna hit, yes vi ska va "barnvakt" åt Ella & Lisa. Barnvakt o barnvakt...vi har bjudit upp dem till oss för lite film o mys....Vi får se om de törs sova över...Lite läskigt är det ju. Hos farmor o farfar går det ju bra men hos oss är det lite läskigt...Så isf skjutsar vi hem dem på kvällen till farmor o farfar.
Näe, om man ska käka lite innan man beger sig till jobbet....Skapligt opeppad på o gå dit. Har ju börjat vänja mig vid att va ledig....det va ganska skönt faktiskt ;)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback