Fortsättning på semestern

2008-07-29 @ 23:55:04

Onsdagkväll:
Markus va hos Mange och hängde så jag passade på att se en av filmerna
som jag köpte i Ullared, nämligen Eldsdansen. Jag har fastnat för dessa filmer, eldsdansen är den
femte filmen som bygger på Helene Turstens deckare.

Irene Huss - Eldsdansen


Torsdag:
Eftersom att vädret fortsatte att vara fint så åkte vi ut till Rängen även idag.
Vi tog ett par öl/cider med Milla, Johan, Lovisa, Jenny , Jessica och Gustav (tror Jessicas pojkvän heter så) på 55:an på
kvällen, mycket trevligt :)

Fredag:
Började morgonen med ett Body Pump pass med Charlotte :) Skön start på dagen.
Sen hojja hem, in i duschen (shit vad varm jag va) sen på med bikinin och ut till Rängen
för o bada lite med syster och Linus :)

Sen hem fort som attans, in i duschen, packa och slänga i sig en frukt sen kom Mackans
föräldrar och hämtade oss och sen bar det av till Lilla Rätö. Där Markus bror med famlij har sommarstuga.
Helt underbart :) :)

Fredagkväll-söndagkväll:



Underbar helg ute på Lilla Rätö om man bortser ifrån 10 myggbett och 2 getingstick!! Fy sate vad ont det gör o bli getingstucken!!!
Det första fick jag på högra armen precis under armhålan och då la vi en blöt Magnecyl och sen en sockerbit, men den smärtan va grym!! Kan säga det att då kom tårarna, har nog aldrig haft sån värk förut...Damn!
Det andra fick jag på vänstra benet precis under knäet och båda sticken gör fortfarande ont!! värker och kliar....mindre skönt....*bajs*
Bild: YLE/Nya Medier

Blev ett långt inlägg med mycket bilder.
Det får räcka för idag....
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Mac

MER BIKINI BILDER!!!!

2008-07-30 @ 12:45:24

Postat av: Lovisa

Han heter Gustav ja:)

å damn, jag ser inte klok ut som vanligt.



måste hjälpa dig med din design nån dag å ändra textfärgen på dina kommentarer:P

2008-07-31 @ 19:47:42
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback