mån-ons vecka 31

2008-07-30 @ 23:27:32
Måndagen började med ett Body Pump pass klockan 09:00 (vilket såhär i efterhand kanske inte
va det bästa) Passet gick hyffsat bra, dock skippa jag bicepsdelen då jag inte kunde böja högerarmen
så utan att det gjorde ont, värkte och pulserade vid getingsticket...*skit också*
Charlotte sa: Är vikterna tunga och en blick åt mitt håll *haha* Tack för den....
Så jag gick ut och fyllde på vatten och vänta tills de kört klart låten...
När jag kommer tillbaka säger Charlotte: Tog du semester Maria?
Hahah...tack för den :P
Berättade sen efter passet att jag blivit getingstucken...hon bad om ursäkt för att hon "tracka" mig....hahahah :P
Efter passet gjorde jag inte många knop....vi hade tvättstugan....vi kanske är fel o skriva. Den här gången va det faktiskt min älskling som hade tvättstugan mellan 9-22...jag hjälpte till nån gång ibland :P vi va och handlade senare på kvällen...
Men hela dagen va jag helt slut i kroppen, orkade inte göra någonting, va inte sugen på o göra någonting....när klockan va 22;00 så stupa jag i säng efter att ha knaprat i mig ett par värktabletter.
Jag va alltså helt utslagen av dessa j*vla getingstick!!! Sate vad ont det gjorde....sjukt vad ett sånt litet stick kan göra så förbannat ont!!
Så min måndag va inte den roligaste men gud så skönt det va o få gå o lägga sig!

På tisdagen tog Mackan och jag en liten tripp. Vi tänkte vi skulle åka och bada i Rängen, men så fick jag en såndär impuls och ville hälsa på pappa så vi åkte förbi Rängen och åkte till Brokind där pappa är och jobbar...efter att ha hälsat på honom och bubblat lite så åkte vi till ett bad som heter Viggeby (pappa tyckte vi kunde åka dit när vi va så nära, minns ej att jag varit där men tydligen när jag va blöjbarn som pappa)
Badet va supderfint men botten va mindre rolig.....kändes rent ut sagt som att det låg komockor på botten...så lerigt och kladdigt....skittråkigt när det för övrigt va supernice!


Vi va och köpte oss ett nytt spel till vårt Wii
Man kan köra frisbeegolf, cricket, boule, volleyboll, fotboll och amerikansk fotboll.
Frisbeegolfen och volleybollen va roligast :)
Image

Idag har vi vart vid Prästgårdskajen och badat med sis och Limpan samt
Malin, Emil, deras bror, Viktor, Robert

Va ute på Ikano en sväng ikväll, skulle se om vi hitta nåt till Tobbe, inflyttningsfest på lördag :)
Va inne och hälsade på på jobbet, Stina och Sarah jobbade kvällen....De hade väl det inte alltför
stressigt ;) hihi..förutom när jag kom in och uppehöll Sarah, då fick Stina jobba ;)
Dock skulle jag behöva fika med Sarah snart, känns som om vi inte setts på evigheter!
Mycket och prata om/prata av oss...
Saknar mina flickor (Stina & Sarah).....
håll ut, jag är tillbaka om 1,5 vecka...haha!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback