Myspys med fina vänner

2008-07-06 @ 20:16:38
Så va även den här helgen över,damn va fort det går.(standard mening)
Har spenderat mina dagar på jobbet *mindre pepp*
men det har gått fort, ruskigt fort. Hann inte klart med "Sense-pallen" i fredags
så jag fortsatte med den på lördagen, vid kl 12 kom Stina till min hjälp.
Vi hann klart pallen, plockade upp/plockade om för o få plats, inlev hos Edvard.... Himla duktiga va vi iaf!
Och strax innan vi stängde körde jag in nästa pall som skulle bli söndagens sysselsättning.
Det va en hel del folk i lör.....sjukt lata kunder....haha tjatiga kunder....frågade om allting hela tiden *suck*
Åkte hem, fixade lite tacos till Jens och Mackan som fixat/trixat i Jens lägenhet hela dagen....
Tanken va att vi skulle mysa vid ån men vädret tyckte inte det-ösregna-.
Så vi tog en taxi till Lovisa&Milla och satt o myste där...tror alla va ganska sega/trötta för det va la ingen direkt partyparty stämmning men det va himla trevligt och kul o träffa "the gang" ;)
Blev även utgång, ett litet besök på Bk....jag vet ju aldrig vart jag är...haha..Harrys/Bk/Riva....ge mig en karta ;)
Shaka lite ass och hade det trevligt, dock kan inte folk hålla fingrarna i styr så polisen kom o hälsade på på dansgolvet.
Men det va en supermysig kväll, tack sötisar!


Idag har det varit full rulle på jobbet, dåligt väder innebär mycket folk. O det va det....
tyckte vi hade kö mest hela tiden....men vi hann med "bnt-pallen" också....Stina jobba som en tok!
Nu är Maria sweintlött så hon ska slänga sig i soffan och titta på ett avsnitt eller två av Desperate Housewives säsong 3!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ahlinho

inte förvånad att Svenneby KUNG står och dansar på baren. med sin aviga dansstil

2008-07-07 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback