Sol & bad med syster o fler

2008-07-02 @ 21:20:26
Fy fasiken vilken göddig dag, va och sola & bada med Syster, Limpan, Johanna, Emil, Jessica, Malin och Mattias.
Blev mest sola för min del, då jag tyckte att vattnet va svinkallt :P (kalla mig badkruka) haha men jag bada två ggr iaf =)
Satt i solen och läste Jens Lapidus senaste bok "Aldrig fucka upp"
o ja, jag fick färg på mig under mina timmar i solen :) haha

Johanna och syrran på väg i, riktigt peppade på bad då vi knappt hann komma fram innan de skulle i.

Limpan förklarar nåt vägmärke för syrran, hon är krympt ambitiös min syster!!
Syster på språng för ännu ett dopp.

Här satt vi o hade det gött!


Tittade förbi två stycken rävungar när vi satt där, de såg dock inte så friska ut....


Sen på kvällen va jag och Sarah och körde ett Body Pump pass, riktigt skönt även om jag inte va lika peppad som instuktören ;)

Haft en riktgt skön ledig dag, är fortfarande förvånad att det är sol när jag är ledig, jag brukar inte ha sånt flyt.


Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Syrran

Hurra vilka fina bilder!

Men jag är hellre grymt imponerad, än krympt imponerad;)fast jag är ju inte så stor iof;)

Ses för nytt dopp imorron!

puss

2008-07-02 @ 23:07:50

Postat av: Lovisa

den boken vill jag låna sen:P

för den har väl inget å göra med snabba cash?

2008-07-04 @ 23:42:41
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback