23

2008-06-24 @ 11:40:53

Det slog mig inte förns Milla skickade ett grattis sms kl 23:00 igår kväll
att jag fyllde 23 den 23:e *hihi, liiiite skojigt va det iaf*
Och jag läste hennes sms 23:23.....
Kommer aldrig mer fylla 23 den 23:e :P *smart va*

Aja hur som helst så va min födelsedag bra. Kändes inte som om man fyllde år...
vet inte varför, men det kändes inte direkt som julafton/nyårsafton/midsommarafton heller....
Har jag blivit så gammal att det liksom inte spelar nån roll längre...
jooo, det gör det....men jag har inte kommit in i rätt stämning nån utav gångerna.
Skitsamma, fyllde år gjorde jag igår iaf ;)

Överlevde dagen på jobbet iaf, men förra veckan och även början på denna vecka
har vart fartfyllda....hann inte klart med "fredagsvarorna" igår heller, vi hinner ingenting...
Lasse va i butiken inne i stan mestadels igår och Lotta hade en säljare som hon va "tvungen" att stå med
inne i butiken, vid "infodatorn"....stå inte där om det är så himla jobbigt när man måste hjälpa till i kassan...
Aja, Kerstin och jag jobbade för fulla muggar med o hinna med alla kunder samt varor....
som det ser ut i hyllorna och varor behövs fylla på...Lasse gick o muttra om faxpapper igår när han kom till jobbet...
som sagt jag hinner inte fylla på varor i hyllorna....Ge mig 2 armar till eller längre arbetspass, då kanske man kan hinna med något....
Aja, det är en ny dag idag, kanske hinner jag med mer idag...påbörjade en retur till pictura igår också, vilket jag skulle ha gjort i början av förra veckan, det åkte liksom ut på lagret och glömdes bort....*wups* 
Sarah, kan va så att jag slår en signal till dig senare, haha du ser ju att det är jobbnumret så du kan ju välja på o svara eller inte svara :P haha Jag skulle uppskatta om du svarade :P haha
Kerstins tjat höll även igår på att gå mig på nerverna....står och räknar korten som ska returneras till pictura och
hon står bredvid mig och ställer hundra frågor om en "Harry Potter-hörbok" som ligger i kassan...
Varför ligger den här?
Ska den upp i hyllan?
Är det någon kund som bytt in den?
Va f*n ser du inte att jag räknar kort.....*gaaah*
Ursäkta mig men det blir bara värre och värre.....*suck, pust och stön*
Ikväll har jag iaf en 20-kväll med Stina så då kan vi prata av oss lite!! :)
Och på tal om o prata av sig: Jag och Sarah körde Body Pump igår efter jag slutat jobba ( yes, jag vet på min födelsedag)
Sarah, hon är bra hon. Jag slängde ur mig dagens händelser lite snabbt ...
bara skönt att få ventilera sig med någon som känner på samma sätt.....
Hon får mig att le, haha även om det kanske inte är leenden som visar sig på passen, vi tittar mest på varandra och suckar djup för att det är så jobbigt :P haha
Mackan kom och hämtade mig igår efter passet och så åkte vi till Ming Palace och hämtade hem Kinamat.
Satte oss i soffan och gluffsa i oss maten (damn, vad gott det är) tittade på 2 avsnitt av Desperate Housewives.
Vi gjorde ett försök iaf, min mobil ringde ett par ggr och ett par ggr gjorde den ifrån sig sms-lätet ...haha
Sen helt plötsligt så ringde det på dörren...Det va Emma som tittade förbi och sa grattis och lämnade 2 kanelbullar. Hon är för snäller hon =)
Tack så jättemycket för alla sms/telefonsamtal/mms/msn/facebook gratulationer!

Fick 10 röda rosor av Markus. De är jättejättefina!


Fick denna fina bukett av mamma och pappa! Jättefin!

                                                      Fick jättefina Boda Nova glas av Kestin, Britt & Sarah! Tack!

Fick denna fina krukväxt av Lotta, Lasse, Fredrik & Ulrika.


Fick 2 t-shirtar av Mackan, jättefina. Fick även underkläder men de har jag, 
 på mig just nu så kan inte lägga upp :P


 


Emma lämnade tillbaka en burk som henns Pelle har, 
 haft hemma bra länge. Nu är den tillbaka där den här hemma :P
haha.
Vi fick två goda kanelbullar också *mums* Thank you girl!



Nu är det dags och ta tag i disken där ute i köket och sen är det jobbet som gäller!
Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Jag har iofs inte dubbelkollat med henne, men jag hade räknat med Stina i den presenten... =o)



Nu ska Sarah göra stan!



PUSS!

2008-06-24 @ 16:31:06

Postat av: Syrran

Ja sinnes 23 år den 23:e coolt!

Shit vad fina tröjorna från Mackan är!

puss

2008-06-25 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback